07 září 2007

Dalsi dny a dalsi fotky :)

4. zari bylo oficialni otevreni univerzitniho campusu a kralovna otevirala novou celouniverzitni budovu - FORUM, ta je i ve znaku univerzity.


Ale tahle ositovana - to je budova Atlas - tam je centrum biologie a chemie. Vevnitr je to taky moc krasny, tam bohuzel ale zadny predmet mit nebudu. Jenom tam mame jedno setkani... ale to zrovna budu v CR.
A tohle uz je Forum v cele krase.

A elegantni Atlas z dalky.

V Atlasu byla konopna modni prehlidka.
A takovahle spousta krasnych mostu misto schodist.

Ve foru mluvil pan premier.
A baletka - ta zelena vzadu uvedla spolu s rektorem kralovnu na podium a tam ji uvedla do rozpaku.. Jedine, co udelala, bylo zmacknuti zelenyho tlacitka, sneslo se na ni milion zelenych papirku a tim byla budovat otevrena :) Ani ji chudaka nenechali neco rict..

A tady ji mame pri prijezdu - moje vlastni fotka. Jeji Vysost kralovna Beatrix Wilhelmina Armgard. Pri odjezdu sla kolem me.. zadny zatarasy, zadny prehnany opatreni, to me fakt dostalo! Lidi stali v klidu na kraji cesty a ona si jen prosla, to jsem nevidel :) Moc se mi to libilo, zadny zbytecny tzatziky.. Akorat :( kdyz sla kolem me, na fotaku se mi objevilo LOW BATERY a to byl konec :( No.. priste.
Jeste, ze Lenca ji vyfotila.. Brzy od ni musim ziskat fotku - zatim smlouva za penize, snad se mi podari ji presvedcit, aby mi jeste zaplatila za to, ze ji budu chtit :D

Žádné komentáře: