29 října 2007

Back to school

Dneska jsem byl opět ve škole. Pršelo a bylo to ráno, ale jen půl hodiny a moc fajn. Biogeochemické cykly mě budou určitě bavit, určitě více, než předchozí předměty. Další dva dny máme selfstudy, takže ani nebudu chybět kvůli výletu do Rotterdamu na koncert Lisy Gerrard (Dead can dance, Gladiator OST, Whalerider OST, ...).
A většinu výuky budu mít v budově Atlas! :P :P :P
Po odpolednech se budu snažit co nejvíce jezdit do Heteren, už tam pro mě chystají práci :) Chtějí mě vyfotit a dát na nástěnku mezi ostatní zaměstance a studenty :D Už se vidím, jak mě po hodině jízdy na kole (v čepici) s těma vlasama, co mi tu zatím povyrostly, posadí na židličku, řeknu Gouda a druhej den tam visím :D

Jen tak pro ilustraci..
Lisa Gerrard (půjčená fotka; doufám, že takovou nějakou taky budu mít!)


A dvě skvělé recenze jejího pražského koncertu.
http://www.freemusic.cz/clanky/5478-lisa-gerrard-divadlo-archa-praha.html

http://www.fiftyfifty.cz/spolecensky-magazin/9193527/Lisa-Gerrard-v-Divadle-Archa.php

Pro připomenutí - takhle vypadá Atlas :P :love:

Žádné komentáře: